İso 10002 tüketicilerin hizmet aldığı sektöre karşı olumlu ve olumsuz olarak vermiş olduğu yazılı bir değerlendirmeyi Ulusal ve Uluslararası standartlar kapsamında bu yapılan değerlendirmeyi sorgulayarak arşivlenmesini sağlayıp sonucunda tüketici memnuniyetini artırmayı ve şikâyetlerin azalmasını amaçlayan yönetim sistemidir.
İSO 10002 Tüketicinin beklentilerini üretici firmalar tarafından en iyi şekilde karşılanmasını amaçlamaktadır. İSO 10002 Üretici ve Hizmet veren sektördeki çalışanların eğitimi ve verdiği hizmette dâhil olmak suretle yeterliliğini sorgular. İSO 10002 sadece şikâyetleri ele alarak daha profesyonel bir hizmet sunulmasını amaçlamakta olup müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı sağlar. İSO 10002 tüketicinin şikâyetlerini pozitif şekilde ele alarak sadece çözüm odaklı olup müşteri şikâyetlerine dayanarak konuyu daha iyi şekilde revize edilmesini sağlamaktadır. Bu belgelendirme ülkemizde şuanda verilememekte olup AB ülkelerinin tamamında vardır.
İso 10002 Belgesi nedir?
İso 10002 Belgesi nedir? Tüm şirketlerin etkili, verimli olması için müşteri şikayetlerini baz alma prosesinin hazırlanması, uygulanması gerekir bunun için kılavuzluk başlık ve bilgilerini içeren İso 10002 Standardının uygulamaya konması sonrası Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi oluşturulur. Uygulanan bu yönetim sistemine İso 10002 Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi, Standarda İso 10002 Standardı verilen belgeye ise İso 10002 Belgesi denir. İso 10002 Belgesi nedir? İso 10002 Belgesi şirketinizin geleceğe dair yeniliklere açık olmasını sağlayan bir sistemdir. İso 10002 Belgesi nedir? İso 10002 Belgesi firmanızda oluşabilecek tehlikelerin ön gören bir sistem olup aynı zamanda bu tehlikelerin önüne geçen bir sistemdir.
İso 10002 Belgesi nasıl alınır?
İso 10002 Belgesi nasıl alınır? İso Belgesi almanın ilk adımı şirketinizde İso 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim sistemini İso 10002 Standartlarına uygun olarak kurmanız gerekmektedir. İso 10002 Belgesi nasıl alınır İkinci adım kurduğunuz İso 10002 Müşteri Yönetim Sistemini firmanıza eskizsiz olarak uygulamanız gerekmektedir. İso Belgesi nasıl alınır son adım olarak firmamız tarafından yapılan denetimle İso 10002 Belgesini almaya hak kazanacaksınız ve İso 10002 Belgenizi alacaksınız.
İso 10002 Belgesi Faydaları
İso 10002 Belgesi Faydaları şirketiniz adına oluşacak bütün kötü izlenimlerin önüne geçmeyi sağlayan bir belgedir. İso 10002 Belgesi Faydaları profesyonel bir şirket olmanızı sağlamaktadır. İso 10002 Belgesi Faydaları doğru adımlar atmanızı sağlayıp sizleri rakiplerinize oranla daha kaliteli ve imajının daha iyi olduğunu göstererek tercih edilmenizi sağlamaktadır.
İso 10002 Belgesi kimler almalıdır?
İso 10002 Belgesi kimler almalıdır? İso 10002 Müşteri Şikayetlerine bağlı bir sistem olduğundan direk müşteri odaklıdır. Şirketler ve firmaların ayakta kalmasını sağlayan müşterileri vardır ve bu firmaların ulaştığı müşteri kitlesi firmalardan memnun olduğu için tercih etmektedir. Tercih etmemesi halinde bu firmaların ayakta kalması mümkün değildir. Tercih edilmemek müşterileri memnun olmaması ile paraleldir. İşte bu problemlerin ortadan kalkmasını sağlayan İso 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi devreye girerek sizlerin tercih edilmenizi sağlamaktadır. İso 10002 Belgesi Kimler Almadır? Öncelikle doğrudan müşteri odaklı olan firmaların alması gerekir? İso 10002 Belgesi kimler almalıdır? Büyümek isteyen, müşteri pazarını genişletmek isteyen aynı zamanda müşteri kitlesinin devamlılığının olmasını arzu eden tüm şirket ve firmaların alması gereken bir belgedir.
İso 10002 Belgesi
İso 10002 Belgesi birçok firma tarafından kullanılmaktadır. İso 10002 Belgesi firmalar tarafından İso 10002 Standartlarına uygun olarak İso 10002 Yönetim sistemi kurup daha sonra denetlenme sonrası İso 20001 Standartlarına göre olumsuz herhangi bir noksanlığın olmadığını gösteren bir belgedir. İso 10002 Belgesi firmalar tarafından müşterilerini dikkate aldığını gösteren bir belgedir. İso 10002 Belgesi sizlerin işinize ve müşterinize verdiğiniz önemi göstermektedir.